Activa´t Cubelles

Grup d´Atletisme Cubelles

Tel: 647978920

cccubelles@gmail.com

Reglament Cursa 2012

Activa´t Cubelles - Reglament Cursa 2012

 

 

 

 

 

 

REGLAMENT I DESCRIPCIÓ 2012

ORGANITZACIÓ
- Distància: 13 km.
- Desnivell de pujada acumulat: 460 m.
- El circuit es fa en un 98% per camí de terra i l'altre 2% per asfalt.
- Data de realització: 09 de Setembre de 2012.
- Lloc de sortida i arribada: Plaça del Mercat (Cubelles) - Fira de la Verema.
- Hora de sortida: 09h. del matí.

 

INSCRIPCIONS
- L’edat mínima de participació és de 18 anys.
El 18 anys s’han d’haver complert el dia de la cursa.
- Les inscripcions estan limitades a 300 corredors seguint estrictament l’ordre d’inscripció i
matindrem el preu de 12 euros.

- Les inscripcions es poden fer per internet a www.activatcubelles.cat o presencialment en els punts de venta habituals:

- El plaç d'inscripció serà fins el dia 8/09/2012 o fins arribar als 300 inscrits.
- Tot i que no està previst, l’organització es reserva el dret d’acceptar inscripcions el mateix dia de la cursa amb un cost de 18€, si ho considera necessari.
- El dorsal es podrà recollir el mateix deia de la cursa, a partir de les 8:00, prèvia presentació del DNI del corredor, a la Plaça del Mercat.
- No es permetran modificacions a la inscripció després del 08 de Setembre.
- En cas de baixa no es retornaran els diners de la inscripció.

La inscripció quedarà confirmada un cop s'hagi fet l'ingrés.

INSCRIU-TE JA !! INSCRIPCIONS OBERTES !!

 

NORMATIVA
- El temps màxim per a completar el recorregut serà de 3 hores.

RESPONSABILITATS I OBLIGACIONS DELS PARTICIPANTS

- El sol fet de participar a la cursa representa l’acceptació del present reglament, quedant els
imprevistos a criteri de l’organització.
- L’organització no es fa responsables dels danys o qualsevol altre perjudici que la participació
de la cursa pugui ocasionar als inscrits.
- Tots els participants tenen l’obligació de:

● Tenir l’estat físic i els coneixements teòrics/pràctics necessaris per a la realització de la
cursa.
● Tenir l’equip i material adient per a la realització de la cursa.
● Seguir les indicacions donades per qualsevol membre de l’organització de la cursa.
● Assistir i comunicar al control més proper qualsevol accident que hagin observat.
- Els participants que decideixin retirar-se de la cursa hauran de comunicar-ho a l’organització a
través del control de pas més proper al lloc de la retirada.

DESQUALIFICACIONS DELS PARTICIPANTS

- Seran motiu de desqualificació les següents circumstàncies:

● Finalitzar la prova més tard de l’hora de tancament de l’arribada.
● Escurçar el recorregut de l’itinerari establert o no passar pels punts de control de pas
obligatoris i avituallaments obligatoris.
● No portar el dorsal de forma visible o manipulat.
● Emprar ajuda externa en àrees no autoritzades (per exemple fer servir qualsevol mitjà
de transport o locomoció durant tot o part del recorregut).
● Comportar-se de forma contrària a les pautes habituals de respecte absolut a les més
essencials normes esportives de companyonia (per exemple no assistir a un altre
competidor que requereixi ajuda).
● Comportar-se de forma contrària a les pautes habituals de respecte a la natura (per
exemple llençar deixalles fora dels llocs designats desprès de cada avituallament o en
qualsevol punt de la cursa).
● Qualsevol desconsideració amb els membres de l’organització o participants de la
cursa.

RECLAMACIONS A L’ORGANITZACIÓ

- L’organització no acceptarà cap tipus de reclamació.
- Després del lliurament de premis, la organització escoltarà les recomanacions i opinions
personals sobre el funcionament de la prova.

ANUL·LACIÓ DE LA CURSA

- Les condicions meteorològiques desfavorables (boira, pluja, neu, etc.) no suposaran en cap
cas la suspensió de la prova, l’organització considera que poden suposar un al·licient i un repte
més a superar. En casos de condicions extremes, l’organització prendrà la decisió que cregui
més convenient.

 

CATEGORIES
- S’estableixen les següents categories:
● Sèniors (de 18 a 34 anys).
● Veterans (dels 35 a 49 anys).
● Master (dels 50 en amunt).

*Les edats per establir la categoria és comptabilitzen en anys complerts el dia de la cursa.


PREMIS I OBSEQUIS
- Els premis estaran dividits de la següent manera:
- Classificació general masculí: 1er, 2on i 3er classificat
- Classificació general femení: 1ra, 2ona i 3ra classificada
- No hi haurà premis en metàl·lic.


- El 1er, 2on i 3er classificat, obtindrà 1 Paletilla de Pata Negra, tant en categoria masculina com femenina.
- El 1er classificat, obtindrà l'obsequi del seu pes en vi de la marca Gran Caus, per això es la Festa de la Verema !!
- Tots els participants que finalitzin la cursa tindran una bossa amb diversos obsequis. A més, al finalitzar la prova hi haurà una botifarrada per als participants.
OBSEQUI BOSSA DEL CORREDOR

  • Barreta energètica
  • Samarreta Tècnica
  • Producte MADFORM
  • Fruits Secs

SERVEIS

AVITUALLAMENTS
- Existiran un total de 4 avituallament durant tot el recorregut i 1 al final.
- Es col·locaran, a una distància aproximada de 50 m dels punts d’avituallament, recipients on
els participants puguin dipositar les deixalles (gots, restes de menjar, etc.).
SERVEI MÈDIC
- Es comptarà amb l’assistència de servei mèdic de primers auxilis i rescat durant tota la cursa i
a l’arribada per a atendre els corredors en cas que fos necessari.
ALTRES
- Es disposarà de servei de guarda-roba a la zona d’arribada.
- Es disposarà de dutxes d'aigua freda i servei de vestuari al Camp de Futbol

 

INSCRIU-TE JA ONLINE !!

 

Més informació a cccubelles@gmail.com i també ens podeu trobar al Facebook

Tota persona que s'inscriu a la cursa accepta cedir els drets d'imatge i de dades segons la llei de protecció de dades e imatge així com l'acceptació de l'atenció medica en cas d'urgència.

 

En cas de no utilitzar la inscripció ONLINE, pots utilitzar el formulari de inscripció adjunt al final d'aquesta pàgina, omplir-lo i portar-lo a algun punt de venta autoritzat, esmentat més amunt.

Etiquetes: